En motvillig påskhälsning

Jag ville skicka en gullig påskhälsning till Pralines uppfödare. Det är bara det att Praline inte alls är på humör idag, jag tror hon är lite tonårssur… Till slut blev det i alla fall ett påskkort med fjädrar och påskliljor, och Praline sittande i en vit korg. Allt är sött och påskigt, möjligen bortsett från att Praline ser ut att vilja mörda någon…

😉

Påskkort från Praline 2014Om blickar kunde döda…

2 svar to “En motvillig påskhälsning”

  1. Irena Grabovac Says:

    morsning!

    kaniner är urgulliga, de allra flesta djur är ju det (dock inte spindlar)
    jag ska snart köpa dvärgvädur, står i kö hos en uppfödare här i Örebro. Jag är rädd att jag aldrig riktigt kommer kunna slappna av utan hela tiden kontrollera att kaninen mår bra..

    Hur var det för dig i början med kaninerna? Jag har lånat en del böcker för att slippa sitta konstant vid datorn o googla men jag har pluggat kaniner ambitiöst den senaste tiden:) kanindoktorand:D
    vill känna mig säker och förberedd. Maila gärna när du vill/kan.

    / Irena Grabovac

    • Hej! Vad kul att du ska skaffa dvärgvädur!🙂 Kolla på Kaninmagazinet, där finns massor av information om kaniner! Har lärt mig mycket därifrån. Lycka till! //Nina

Kommentera

