Billy har fått ett nytt hem

Min lilla sydafrikanska hussnok har fått ett nytt hem. Den nya ägaren blev förtjust i hans ovanliga färg och ska försöka hitta en riktigt snygg hona åt honom. Så kanske han blir avelshane till slut i alla fall, precis som det var tänkt för honom från första början.

Han flyttade igår och redan idag har jag fått rapport om att han har ätit och verkar må som en prins. Jag känner mig jättenöjd. Har alltid lite ångest för att sälja djur, eftersom det finns så många dårar därute och jag är orolig att de inte ska få det bra. Men det går ju bevisligen att hitta riktigt bra och seriösa köpare.

😀

billy-1

Kommentera

