Undulatbebisar

Mina undulater Älva och Karamell har nyligen blivit ett par och Älva har lagt åtta ägg. Idag kläcktes den första lilla ungen.

Den första bebisen ser ut att bli en liten lutino och det ska bli väldigt spännande att se vad resten av ungarna får för färger.

Första undulatbebisen 2

3 svar to “Undulatbebisar”

  1. Karamell är vacker!

  2. Hej! Kommer du ta fler ungar av Karamell? Vill gärna köpa en brokig unge. Kan jag ställa mig i kö?

    • Hej.
      Jag har inte riktigt bestämt mig än, men det är möjligt att det blir någon mer kull efter samma föräldrar.🙂 Jag skriver upp att du är intresserad av en brokig unge i så fall.

Kommentera

