Undulatunge söker nytt hem

Undulatunge 6 veckor gammal söker nytt hem. Glad och social liten hane, van vid daglig hantering. 300 kr.

Lutinohanen

3 svar to “Undulatunge söker nytt hem”

  1. Vilken sötnos.

  2. Madeleine Hansdotter Says:

    Hej!
    Jag har precis blivit undulatägare till en vit lacewing och ljusgrön spangle. Min önskan var att ha en vit och gul och då hittar jag din sida.. Lite för sent.

    Finns han kvar?

    Jag har köpt från en privat uppfödare som gör som du, gör undulaten van vid hantering.

    Var finns du?

    Jag bor i Katrineholm, Södermanland.

    Du kan väl höra av dig med en lägesrapport, gud så fin han är ❤

    Kram Madeleine Hansdotter 🌷

    • Hej! Nej, han har redan flyttat tyvärr. Jag har en ny kull med tre undulatungar varav en lutino, men som det ser ut är de nog tingade alla tre. Skulle det ske några förändringar så lägger jag ut det här på bloggen, och annars kommer jag att ta ett par kullar om året. Du är välkommen att höra av dig igen.🙂

      Kram Nina

Kommentera

